Voorlopig even niet …

Na bijna een half jaar niets meer gepost te hebben op deze site, heb ik vandaag besloten er voorlopig niet mee verder te gaan. Atelierbezoek kan altijd. Daar is mijn werk te zien en te koop. Om mijn opdrachten te bekijken kan je mijn website bezoeken: http://www.marjoleinbos.nl. Mocht je middels RSS op de hoogte willen blijven van mijn opdrachten en werkzaamheden, kijk dan op marjolein.wordpress.com. Bedankt voor het kijken en lezen van “Lucht”. Mocht ik me ooit nog eens vervelen, dan zal ik beslist verder gaan met het posten van luchten.

Geef een reactie

